Обмін/повернення

Обмін - повернення товару.

Обмін товару або повернення відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості (крім товарів, які входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до Закону про захист прав споживача). Обмін і повернення товару можливий протягом 14 календарних днів після отримання товару покупцем (не рахуючи день отримання товару). Для здійснення повернення необхідно, не пізніше 14 календарних днів з дати отримання замовлення у відділенні транспортної компанії або купівлі його в магазині, зв'язатися з менеджером по зазначеним на сайті телефонами, або іншим зручним для Вас способом.

Обмін і повернення товару можливий якщо його вигляд у первісному стані, не вживаний, за умови збереження упаковки і всіх наявних ярликів і етикеток, а також наявність товарного чека. Покупець може обміняти товар на аналогічний товар, якщо покупцеві не підійшов розмір, фасон товару або забарвлення. Тоді покупець сам за свій рахунок відправляє товар для обміну або повернення. У разі повернення, гроші за товар будуть повернуті клієнту безготівковим шляхом (зараховані на банківську карту) після того, як він буде доставлений транспортною компанією нашим співробітникам, і вони переконаються в цілісності і первісному стані товару. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Обмін - повернення бракованого або неякісного товару.

Весь товар перед відправкою клієнту ретельно перевіряється на наявність шлюбу або інших можливих дефектів, а також клієнту повідомляється якщо є невідповідність розміру. Крім цього, перед відправкою ми завжди якісно і акуратно пакуємо товар. Покупець зобов'язується перевірити свою посилку відразу в відділенні транспортної компанії (всі товарні позиції) на предмет наявності механічних пошкоджень при транспортуванні. У разі виявлення пошкоджень або розірваної упаковки, покупець обов'язково становить у відділенні кур'єрської служби акт - претензію, на підставі якої транспортна компанія і буде виробляти відшкодування вартості пошкодженого товару (оскільки всі посилки страхуються на повну вартість замовлення). А коли б не зазначена дата і час оформлення такої претензії наш інтернет - магазин не несе відповідальності за розірвану упаковку або не відповідають вид товару. У разі виявлення браку або інших дефектів товару, Вам необхідно зв'язатися з менеджером по зазначеним на сайті телефонами або ж іншим зручним для Вас способом (вайбер, електронна пошта і т.д.) і повідомити нам про проблему, при цьому надати нам фото або відео неявного шлюбу або інших дефектів. Якщо товар виявиться дійсно бракований, тоді всі витрати транспортної компанії залишаються за нами. Товар обмінюється на новий або відбувається повернення грошей